Blogger Layouts

Pages

Haha . Sudahlaa mimie :3

Hey ho everybody ! Pss . Assalamualaikum ;) Hey ! Today aku bersemangat sikit . Yeah , Aku rase macam  baru being dumped . KihKihKih . No laa . Dia x dump aku pun . Aku x request pun . Biasalah , Syok Sendiri !
Sory , Termerepek xD
Gosh , aku lega gilaa bile dye ckp 
"Dia ex aku kot , Standard lah"
Aku tak tahu kenapaa . Hm , Alhamdulillah . Sekejap je . Nasib baik . Kalau lama , mmg bodoh weh . Kadangkadang , mmg aku terasa dgn dia . Yelahh , baru nk chat then dye Off . LOL , mawu tak nyirap . But , aku pikir . Rilek r , dye pun ade life dye sendiri kan ? Dye tak boleh spent time byk dgn aku . Maybe dye ade byk lagi bnde nak buat , kan ? Even aku pun sme . Cume aku anggap dye penting dalam life aku .
Smue org x boleh ade fikiran y same
Eihh , sudahla . Cukup aku dapat tgk dye bahagia . As Kawan , mestilah kite nk yang terbaik , kan ?
Lagipun , Apa y Allah dah tentukan untuk kita , Itu lah y terbaik . Mana tawu , aku sama kelas nan dye tahun dpan ? OMG , taknak aku ! 
Tukar Topiklah !
Kaw tahu ? Aku suka 'mat saleh' nie .
Nama dia Matt Prokop . Dia blakon dlm cite High School Musical dgn cite ape ntah ka HBO y aku tgk tadi . Haha , ouh . Shaheizy Sam takkan dilupakan . 
Sudahlah , Bye-II


ms. superman says ; follow k ?

0 comments:

Post a Comment

nota kaki :))
jgn kedekut na tinggalkan XD