Blogger Layouts

Pages

Muka Buku ---> Buku ;)


Well , dah tiba masanya untuk melepaskan KAU pergi ? Bukan , aku kan dah nak balik maktab . Erm , jangan risau . InsyaAllah setiap hari jumaat aku update blog . Jumaat ke ? Erm , tgk keadaan lah .

Gemuruh ! Ya , macam budak tadika nak masuk sekolah , kan ? Haha , biasalah nie . aku mmg macam nie kalau nak masuk sekolah balik . Lagi-II kalau tak tawu tahun dpan kelas ape AND siapa roommate . Katanya ikut nama kat senarai batch . Erm , tak tahu lah .

Korang tengok tak Maharaja Lawak Mega Akhir semalam ? WOW ! Tahniah Osbon . Memang berbaloi kalau Osbon menang . Boboi pun tak kurang . Well , Aku suka dua-II . But , mostly aku suka boboi .


Aku minat gilaa Jozan . Well , Lawak diaorang semalam mmg menjadi gilaa . Korang yang mengundi kat luar sana , Korang undi Peserta ke Jozan ? Haha . Persembahan yang cukup menarik buat aku !


Erm , mesti ada y tertanya-tanya . Smalam day aku macam mane , kan ? Well , Miracles do happen smalam . Aku takut . Ya , mmg aku suka buat-II tak paham . Tapi , smalam yang MAMAT cakap ue langsung aku x paham . 

Erm , smalam jugaklah last day aku duduk umah Cik Dila . Tambahan , smalam papa balik awal . Nak tahu ? Ada sorang anak Cik Dila nie tgah buli aku .. Ceit , tak apelahh . Aku pun dah anggap dia macam abg aku sendiri . Normal lah kalau jiran nak gurau-II kan ?

Okay , cukuplah sampai sini . Assalamualaikum :)

ms. superman says ; follow k ?

0 comments:

Post a Comment

nota kaki :))
jgn kedekut na tinggalkan XD