Blogger Layouts

Pages

Brrrrrr ~

Penat laaaaaaaaa


Assalamualaikum Wahai Readers-ku sekaliannnn :)

Emm , so . Again aku menaip mase sains komputer . Best laaa SK niee . Mengembangkann otakkk . Emm . *krikkkrikk*

Tadi , aku baru terbace dekat blog cikgu If . Mister Jam Suraya . Welll , Act kes tu pelikk . Yelahh , bayang kayy . Pasal jam , ade budak masuk JDM . Pehh , ta pelik pulakk kan ?

Emmm , na tahu ? Ade budak baru masuk maktab . Form *tuuuuut* . Cehwahhh -0- Aku kenal sangat mamat tuuu . Dlu kteorg rapat kot . Slalu texting , calling . Pas2 tibetibe relay kiteorg putuss . Then , die masuk sini dah mengingatkan aku pasal kewujudan die . Hahaaa . Terokk kan ?

Emmm , sayang aku tuu ? Yelaaa , aku mmg syg die lagi . Tapi , entahlaa . Macam malass na pikir . Cehhh , poyoo je malas na pikir ^^

Halia :O ? LOL , aku sygg die . Ta lebih ta kurang . Diee laa kot bestfriend akuuu . P/S : Selain Iewan :)

Warith ? Ohhhhh , diaa tuh shit sikit . Hahaa . LOL , ta payah amek kesahh sgt kay ? Die kawan aku punyaaa laa kakk . Lu ta payah na usha . Die agak shit tapi kawan aku syggg die . Hahaaa

MC ? Emm , mereka masih hebad . Masih first dalam ranking . Dieorg ? Next timee laa baru aku update pasal dieorggg .

Oh yaaaa , btw . Smalam birthday Nina Qamarina . Kiteorg buat prank biase2 jee . Esok birthday Qurratu Ain si LabahLabah . Hahaa . Tgk laaa kiteorg buat die macam manee nt . Mesti die nanges nanges depan rumah warden pastuu kene marahh . LOL , padan mukaa kau ! Haaaa , amekk .

Klaaa , byebye . SK dah habes .



Muahhmuahhh  :*

ms. superman says ; follow k ?

0 comments:

Post a Comment

nota kaki :))
jgn kedekut na tinggalkan XD