Blogger Layouts

Pages

Jangan Bersedih ;)

Assalamualaikum . Sihat ? Erm , well . Nie maybe post terakhir aku sebelum pulang ke maktab . *Ceitt , ayat* Ya . Erm , sorry aku tak inform awal-II . Well , Aku agak busy skg nie . Kemas Baju , Kemas Beg . Haihh , Orang cakap aku nak pindah . Yelah ! Mmg aku nak pindah punn .

Bukan pindah kemanaa , Balik asrama . Mestilah BANYAKKKKK barang nak guna .
*Ya , mmg banyak*

Tapi , jangan risau , aku selalu ambil kesempatan dalam kesempitan . Kalau ada peluang , surely aku blogging . Okay , utk kawan-II di Facebook Tak payah lah nak memenuhkan notification aku ea ? Cehh , gurau jee .

So , itu jelah post y terakhir sebelum aku balik maktab . Sekian ,
Assalamualaikum ;)

ms. superman says ; follow k ?

0 comments:

Post a Comment

nota kaki :))
jgn kedekut na tinggalkan XD