Blogger Layouts

Pages

Terima Kasih , kawan :')

Amboii , tajuk bukan main kan ? Smalam aku balik . Atok Misnan meninggal . 

Mari Sedekahkan Al-Fatihah ..

Alhamdulillah , okay . Meh aku cerita !

Semalam , tetibe ade pengumuman mase prep petang
" Perhatian , perhatian kepada Ameera Syafillah , sila berjumpa dengan Cikgu Ayub di pejabat sekarang . Terima kasih "

Aku x dgr punn . Budak-II nie y sebok . Pas2 , aku pun pergi jumpe Cikgu Ayub . Cikgu kate ibu nan papa nak dtg . Aku ingat kakcik , sebab dia nak hantar baju ;)

Rupenya takk . Ibu kate Atok Misnan meninggal . Aku pun pergi kelas , amek beg . Then , Mamat tu tanyaa . Nak pergi mne . Tqa nan zira cakap aku nak pergi tunang . Amboii , senangnyaa aku nak bertunang !

Dieorang kate , muke Mamat terus lain . Haha . Pas2 aku nak pulangkan jam Nel . Mr. Mystery pulee tanya . Aku ckp aku nak balik . Diaorang punyaa cuak . Haha , caring nya diaorang . Terharu aku :') 

Mase aku nak balik , Tqa , Zira , Akmal and Faiz temankan . Terima kasih korang . Aku tak akan pernah lupakan korang , tahu ='] 

Air mata dah meleleh .

Aku harap persahabatan kita boleh kekal sampai bila-II .

credits to ; Atiqah Yasmin Sedek
Nurhazirah
Muhammad Akmal
Muhammad Faiz Abadi

ms. superman says ; follow k ?

0 comments:

Post a Comment

nota kaki :))
jgn kedekut na tinggalkan XD