Blogger Layouts

Pages

Pengganti ?

Haha , hamik kau ! Post kali nie fasal pengganti . Daripada aku xde topik nak ckp fasal ape . Sampai penuh otak aku nak posting kali nie .

Apa aku merepek ? Anyway , Assalamualaikum >.<

Ye , hari nie aku nak cerita sikit fasal kisah Cintan Beruk aku . Yalaa , sometimes aku kenalah jugak ckp ngan korang fasal benda alah nie . 

Apa ? Meluat , okay . Takpayah baca !
*sorry emo*

Okay , korang mmg tahu y aku sukaaaaaaaaaaa gila kat Mr. Mystery or his new name is Mr. Hodoh . Erm , tetibe aku rasa macam aku dah ada pengganti dia . Tapi , x boleh ! Dia punya awek rapaaaaaaaaaat sgt dgn aku . Aku x pernah dan TAK AKAN betray kawan aku sendiri . Eh , kau gilaa apa ? Erm , take him as my friend . Good Idea but bukan senang , tahu ?

Mmg laa , Usaha Tangga Kejayaan . Yelah , aku cuba !

Nak tahu mcm mne aku boleh terJatuh ? Biarlah Rahsia ~
Aku tahu aku bukan SITI . Lek luu ..

Mana boleh cerita byk-II . Kan dia KAWAN Aku . Ye , aku mmg x boleh halang habit aku yang suka merepek nie .

Nanti aku update news yang terbaru utk kauu . Okay ?
Bye-III 

ms. superman says ; follow k ?

0 comments:

Post a Comment

nota kaki :))
jgn kedekut na tinggalkan XD